Verlofregeling

Verlof buiten schoolvakanties

Met grote regelmaat krijgen wij als school verzoeken van ouders tot verlof buiten de schoolvakanties. Uiteraard gunnen wij u alle leuke uitstapjes en begrijpen wij het ook dat u op weg naar uw wintersportbestemming voor de file uit wilt rijden. Maar wij hebben met wettelijke kaders te maken waaraan wij ons moeten houden. Wanneer wij meewerken aan verlof buiten de vakanties dat niet past binnen deze kaders, zijn wij als school in principe strafbaar.

In de schoolgids leest u de belangrijkste voorwaarden voor buitengewoon verlof. Nog uitgebreider zijn de onderstaande richtlijnen.

Wilt u een verlofaanvraag indienen? Dan kunt u een verlofformulier ophalen bij de administratie of directie, maar u kunt het ook downloaden en printen. Lever het formulier in bij de leerkracht of directeur.