Aanmelden

Gunt u uw kind een school waar in een rijke onderwijsomgeving zijn totale ontwikkeling centraal staat? Dan bent u bij de Nicolaas Beets aan het juiste adres.

Natuurlijk wilt u eerst zelf een goede indruk krijgen van onze school. Bel naar één van onze locaties om een afspraak te maken voor een kennismakingsgesprek. U kunt ook mailen naar directienicolaasbeets@ronduitonderwijs.nl of klikken op onderstaande knop.

In het kennismakingsgesprek vertellen wij waar onze school voor staat. Uiteraard volgt er een rondleiding door de school en langs de klassen. Dit alles duurt ongeveer een uur.

Het is verstandig om uw kind op tijd aan te melden. Zo krijgen wij een goed beeld van de instroom. Kent u de Nicolaas Beets al en wilt u uw kind direct aanmelden, dan kunt u bij onze administratie een aanmeldingsformulier ophalen.

Vraag hier een rondleiding aan