Ouderkamer

De huiskamer van de school

Ouders die nauwer betrokken willen zijn bij de school dan het halen en brengen van hun kind, zijn van harte welkom in de Ouderkamer. Op deze gezellige ontmoetingsplek kunnen ouders contacten leggen met de school en met elkaar.

De deur staat open

De Ouderkamer is gevestigd op locatie de Hoef en is er voor iedereen die een kind heeft op de Nicolaas Beets. Elke maandag van 8.30 tot 10.30 uur staat de deur open.

Regelmatig geeft een medewerker van het Centrum Jeugd en Gezin in de Ouderkamer voorlichting over opvoedkundige thema’s (puberende kinderen, pesten), komt de directeur of een leerkracht langs om informatie te geven over de gang van zaken op school, of gaan ouders met elkaar knutselen of koken.

Zahra Taghlaoui is vanuit MEE & de Wering verantwoordelijk voor de Ouderkamer. Samen met ouders en school stelt zij het programma op. Voor vragen of meer informatie is Zahara te bereiken via tel. 06 243 681 59 of e-mail: z.taghlaoui@meewering.nl. Geïnteresseerd? Kom eens langs. De koffie en thee staan klaar!