Brede school activiteiten (Stadskids)

Van Mad Science tot sieraden maken

Als om 14.30 uur de schoolbel klinkt op de Nicolaas Beets, gaan de boeken dicht. Maar of de kinderen dan al uitgeleerd zijnā€¦ Dat hoeft niet! Wie heeft er zin in Mad Science, theaterdans, muziek spelen of wil een filmtrailer maken?

Zichzelf ontdekken

De Nicolaas Beets prikkelt onder schooltijd de creatieve, kunstzinnige en technische talenten van kinderen en gaat daar na schooltijd mee door. Wij zijn aangesloten bij Stadskids, dat een breed palet naschoolse activiteiten aanbiedt. Hiervoor hebben we bijvoorbeeld een samenwerking met Artiance.

Is uw zoon in de ban van ons open podium? Dan is een cursus toneel een aanrader. Blijkt uw dochter in ons atelier van knutselen te houden? Dan is sieraden maken misschien iets voor haar. Zo ontdekken kinderen niet alleen steeds meer de wereld om hen heen, maar ook zichzelf.

De naschoolse activiteiten van Stadskids worden op de school zelf georganiseerd. Hou de maandelijkse nieuwsbrief en Social Schools in de gaten om te weten welke activiteiten gepland staan.